donderdag 19 februari 2009

sokken


Door de Groninger meebreideken heb ik kabeltjes breien heel erg leren waarderen. De volgende stap is dan natuurlijk sokken breien met een kabeltje. Ik heb voor een patroon uit de Anna (januarinummer 2009) gekozen, omdat ik de omslag zo erg leuk en apart vind.

Ik brei het van Opal garen, dat breit zo heerlijk weg.

Ik ben ook met het 18e blokje van de deken begonnen, maar dat valt nog niet mee, het is een heel mooi ajourpatroon. Maar het breit, voor mij dan, het fijnst als ik alleen thuis ben, als ik het patroontje eenmaal doorheb, heb ik er geen problemen meer mee, maar het begin hè.

2 opmerkingen:

  1. Leuk Marian een blog ga je zeker volgen hoor.

    Gr lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Marian gefeliciteerd met je blog
    ik ga je zeker volgen en al je werkjes bewonderen groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen