zaterdag 16 mei 2009

Jam

Manlief bracht vijf ponds bakjes aardbeien mee, zoon nam een bakje mee naar huis en ik heb er een bij dochter gebracht. De rest schoongemaakt en er heerlijke jam speciaal met minder suiker van gekookt. Een potje is al leeg, nog net te zien aan de rechterkant van de foto, het smaakte heerlijk!!!!!!
Ook nog twee paar katoenen sokken gebreid van Schoeller en Stahl - Fortissima Socka - Mexiko cotton stretch, ze zitten heerlijk , zakken niet af en voor de roze sokken ben ik toch bezweken voor een ajour patroontje in het been, niet in de voet, want dat zit niet lekker. Het eerste paar heb ik gewassen en hangt aan de waslijn, benieuwd hoe ze na de was zijn gebleven. Als ze gekrompen zijn, heb ik ze in ieder geval tenminste 1 keer aan m'n voeten gehad.

2 opmerkingen:

  1. Mooie potten voor die jam, ik maak eigenlijk alleen jam van bramen. Misschien moet ik ook eens aardbeien proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen