maandag 11 mei 2009

Mini piano

Vrijdagavond heb ik op het workshopforum van de Minimaniakken meegedaan met een online workshop om een speelgoed pianootje voor in het poppenhuis te maken. Hij is nog niet perfect, maar wel heel leuk. Er ligt een stukje van een cocktailprikker naast, dit om te laten zien hoe groot of klein hij is.

Ik ga nog een nieuwe maken, ik weet nu waar ik op moet letten. Deze verhuist dan naar een zolder of kelder, maak er nog wel een leuk versierseltje op en zet hem in de glanslak, die ik er hier en daar weer afschuur. Hoef hem niet te schilderen omdat ik gekleurd karton heb gebruikt. Een stuk makkelijker.

Ik heb ook weer in de tuin gewerkt, het eerste stuk, staat niet op de foto, heb ik met de strimmer gedaan, zodat dat weer een aardige groene grasmat is, helaas wel met onkruid er tussen, maar als ik het nu goed bijhoud, zal dat in de loop der tijd wel verdwijnen, hoop ik. Het lijkt of ik al bijna achteraan ben, maar dat is niet zo.


Kijk maar naar deze foto, dit is van het stuk wat ik nog moet doen, om achteraan te komen. De roos is gigantisch hoog uitgegroeid, het is ook bijna niet te geloven, dat hij nog steeds 's zomers in bloei staat. Maar de schaar gaat er er toch echt in, hij is veel te wijd ook en dan zie ik wel of hij het nog gaat doen, ik heb er nu wel schaduw van :-) maar zo'n wilde bos is ook geen gezicht.



2 opmerkingen: