zondag 3 mei 2009

Tuin

De afgelopen dagen hard in de tuin gewerkt, het gras en onkruid geknipt met de heggenschaar, dat moet wel, want ik kom zoveel rommel en stukken tak tegen. Ook groeien er allemaal fluweelboompjes, een paar mogen blijven staan, want die grote in het midden wil ik in de toekomst weg hebben en aan de linkerkant en misschien aan de kant van de weg mogen ze nog even blijven tot ik zeker weet wat ik wil. In ieder geval wil ik schaduw om lekker te kunnen zitten in de zomer, de hele dag staat de zon in de tuin en een schaduwplek is dan wel heel erg fijn.
Als het droog blijft vandaag wil ik nog even met de strimmer het gedeelte doen waar ik al geweest ben, gisteren had ik de energie er niet meer voor. Behalve het gewerk in de tuin, ben ik ook nog 2 keer naar het vuilbrengstation geweest en 1 keer naar het groendepot op het oude dorp. Het ruimt zo wel lekker op, maar ben er nog lang niet.
En in de avonden heb ik natuurlijk nog aan de sokken gebreid en aan de merklap gewerkt, de hoofdlijnen van de lap staan er op en nu alles invullen, ben aan de linkerkant al aan het eerste schilderijtje bezig, zo gauw dat klaar is maak ik er weer een fotootje van.

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo`n stuk tuin, en mooie foto van die fluweelboom.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen