woensdag 29 juli 2009

Rommeltje

Een rommeltje wordt dit hoofstukje, ik heb allerlei achterstallige dingetjes te vertellen en begin maar met een uitlegje bij wat foto's. Volgende keer vertel ik over het poppenhuiskamp, wat een paar weken geleden hier was, dus dat houden jullie nog even tegoed.
Er wordt nu hard gewerkt in de aanbouw aan de elektriciteitsleidingen, er gaan meters plastic buis in. Dit is dus dagen werk waar je eigenlijk niets van ziet. Ja, straks licht in de duisternis, maar ik bedoel eigenlijk dat later niets meer te zien is van al dat harde werken. Dan zijn alle leidingen verstopt.
Ook groeien in het weiland de appeltjes lekker verder, dit is een van de appels van de groene goudrenet, het is al een knoeperd en hij wordt nog veel groter, als de kraaien, roeken of kauwen ze tenminste met rust laten.

Ook de sokken voor Anneke zijn af en ze was er blij mee, de linker zijn gewoon simpele rechtgebreide want het wolletje is al druk genoeg van zich zelf, de rechter is de Charade. Daar zit in het been een heringbone motief. Was leuk om te breien en ik denk dat ik nog zo'n paar op de pennen ga zetten.


1 opmerking: