maandag 21 september 2009

Klein blundertje

Vanmorgen boodschappen gedaan bij de Lidl en het was vrij druk, dus stond een heel eind van de ingang af met de auto. Boodschappen gedaan, in de tassen gepakt en op de voorstoel en op de grond neergezet aan de passagierskant. Kar netjes teruggebracht en weer naar de auto, doe de deur van het slot en wil instappen, kom ik er achter dat ik aan de verkeerde kant wil instappen. Had helaas wel publiek, die niet meer bij kwam.
Hoezo haastig. Vanmorgen een geweldig uitzicht met de laag hangende mist op de weilanden, met gedeeltelijk de zon er over. Prachtige herfstochtend.
De appels van de groene goudrenet zijn geoogst, er viel er regelmatig eentje uit en had dan een flinke beurse plek, vond het zo zonde, dat ik ze er uit gehaald heb. Zijn het geen plaatjes?

Ik heb er de beroemde Granny's appeltaart van gebakken. Had een paar weken geleden een blik gekocht, vond dat de appels van m'n eigen appelboom wel iets speciaals verdiend hadden. Ik moet zeggen dat het een heerlijke appelcake is/was, maar ik heb een kookboek uit 1940 en daar staat een recept in en dat doet echt niet voor deze appeltaart onder. Was vergeten een foto van de hele appeltaart te maken, maar deze puntjes doen het ook goed op de foto ;-)


1 opmerking:

  1. Mooi je plaatjes, en lekker die appeltaart. Wil dat recept ook wel hebben, ziet er zo lekker uit!
    En verkeerd instappen, je kan wel eens in gedachten zijn. Je had natuurlijk ook even in je handschoenen kastje kunnen rommelen

    BeantwoordenVerwijderen