dinsdag 15 september 2009

Weer appelbloesem

Misschien een rare titel voor dit stukje, maar ik ging zaterdag even m'n appels weer bewonderen, toen ik zag dat er weer bloesem in de groene goudrenet zat. Moest daar natuurlijk een foto van maken met een appel erachter.
Waarom deze appels groene goudrenet heten weet ik niet, maar ze kleuren nu zo prachtig rood.

En de rode Boskoop kleurt prachtig goud, bijna teveel appeltjes voor aan een tak, blaadjes zitten er bijna niet aan, maar appeltjes des te meer. Dit najaar maar goed snoeien anders blijft het zo'n raar boompje. Moet natuurlijk wel deskundige hulp inschakelen, want ik heb geen idee hoe dat moet.


Ook ben ik lekker opgeschoten met de Pi, er staan nu 1152 steken op de naald, over elke ronde doe ik 36 minuten, ik wil er nog 23 rondes bij breien en dat betekent dus 23 x 36 minuten zijn totaal 828 minuten gedeeld door 60 minuten = 13 uur en 48 minuten. Dus zolang moet ik nog breien voor ik aan de rand toe ben. Ben nog wel een poosje zoet ermee



Ik heb in de uitverkoop een zilverkleurig lijstje gekocht, het glas zat er niet meer in, dus was het een echt koopje. Daar wil ik een borduurtje in maken en heb al een beginnetje gemaakt.
Ben geloof ik weer met veel te veel dingen tegelijk bezig, heb ook al garen voor een gebreide trui, maar eerst moet de Pi af en dan kan ik die naalden weer gebruiken voor de trui, anders blijf ik met onafgemaakte dingen zitten.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen