dinsdag 6 oktober 2009

Gelukkig !

Na een omzwerving van een week is eindelijk m'n pakketje van Wolhalla aangekomen. Wat ik met de groen-blauwe gemeleerde wol ga doen weet ik nog niet, misschien de fisherman socks, de kleuren passen er wel bij. Van de bol in het midden ga ik de fire-starters breien, moet nog wel leren hoe de toe-up gaat, maar dat zal wel gaan lukken. En de andere weet ik nog niet, wordt helemaal vrolijk van de kleurtjes, daar ga ik mee breien als het een beetje tegen zit :-) :-), dan moet het goedkomen. De vilten zooltjes voor de warme kousen voor dochter heb ik dus nu ook. De naaldhouders van Clover zijn zulke schattige hebbedingetjes en de kabelnaaldjes van Knit-Pro zijn prachtig met die kleurtjes erin. Hoe ze in het gebruik zijn, geen idee, maar zal wel goed zijn, ik heb alleen maar goede ervaringen met Knit-Pro. Ook het boekje van Jo An Luijken en Marlies Hoogland komt best goed van pas, er staan hele mooie patroontjes in en ook verschillende hielen en teenstukken. Ga ze allemaal uitproberen, wat het lekkerste breid en zit. Kreeg ook nog bij de bol van Regia, de blauw groene, een leaflet met Nederlandse vertaling van een patroon van kousen voor over de knie. Van het soort dat m'n schoonmoeder vroeger altijd droeg, samen met elastieken kousenbanden en zo'n grote onderbroek met pijpen, ze zullen wel lekker warm zijn van de winter maar niet voor mij.
En als attentie zat er een klein stukje lavendelzeep bij, m'n favo geur. Mijn dag kan niet meer stuk ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen