vrijdag 30 oktober 2009

Goed doel

Ik las dit logje http://brigitte.web-log.nl/brigitte/2009/09/winkelwagenmunt.html en vond de muntjes wel leuk en ook nog voor een goed doel, heb er twee besteld en heb ze al een ruime week in bezit.
Ook ben ik nog met verschillende dingen bezig, de grijze sokken voor dochter, de blauwe sokken van twee tegelijk van een eerder logje. Ook heb ik een mandje van viltwol gebreid en gevilt, vind het nog niet gevilt genoeg, dus het gaat nog een keer in de wasmachine. Er in heb ik alle dingen gedaan die ik wel gebreid heb, maar nog verder afgewerkt, gevuld en omgehaakt moeten worden, verveel me nog lang niet. De pompoentjes moet ik natuurlijk vandaag afmaken, anders hoeft het niet meer dit jaar. Ben ook nog met de Clapotis bezig, staat niet op de foto, die schiet niet erg op, ben nog steeds niet het hoekje om, om aan het lange stuk te beginnen.

En dan kwam de post vanmorgen deze boekjes brengen, het eerste is De taal der bloemen met prentjes van Kate Greenaway, die vind ik toch zo leuk. Ook de tekst is leuk om te lezen.
Het andere boekje is van Vogue, een heleboel verschillende breisteken. Ben daar ook heel blij mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen