woensdag 7 oktober 2009

Merklapje

Gisteren de laatste steekjes aan het merklaphartje geborduurd. Heb er met veel plezier aan gewerkt. Het patroontje is een gratis patroontje van deze site http://www.talsicht.de/kreuzstich/gratis---grille-gratuit/index.php Weet tot mijn ongenoegen nog steeds niet hoe ik de link makkelijker neer moet zetten, maar zo gaat het ook.
Kon het toch niet laten en ben vanmorgen aan het Halloween spookje begonnen. Is een heel leuk en snel breiwerk uit de Simply Knitting van oktober, maar ik stuitte op een niet ingecalculeerd probleem. Ik had een stitchmarker nodig en die ik heb zijn allemaal in gebruik. Ik had nog wat kralen die ik niet in het poppenhuis kan gebruiken, te groot of teveel plastic uitstraling, dus daarvan met een koord, wat erbij zat, een paar stitchmarkers gemaakt. De knoopjes in het koord heb ik gelijmd en zit nu te wachten tot de lijm droog is. Wat duurt dat lang als je zit te wachten.
Dan maar een paar foto's maken en een stukje op m'n blog schrijven. Ik denk dat de lijm nu wel bijna droog is. Ik ga een boterhammetje maken en daarna weer lekker verder met breien.

2 opmerkingen: