woensdag 18 november 2009

Afjes

De slofkousen voor dochter zijn af, ze zijn naar haar zin en passen goed, zelfs over haar spijkerbroek heen. Ik zei al tegen haar, zo krijg je olifantspoten op de foto. Zegt ze, je ziet m'n gezicht toch niet. Nou ja, ook een waarheid als een koe, om in het dierenrijk te blijven.
Van restjes wol heb ik cadeautasjes gebreid, leuk om cadeau te geven met een presentje en daarna kunnen ze als zeep- of geurzakje gebruikt worden. Die met de lila koordjes is een geurtubetje, daar zit al een geurbuideltje in (nog in plastic ingepakt, anders is de geur er meteen af), ook leuk om cadeau te geven. Ik heb er nog meer, maar die zijn nog niet afgewerkt en in elkaar gezet. Ik ga dan bij de buurvrouw 's middags theedrinken en onder het beppen door zet ik de diverse dingen in elkaar en werk ze af, dat is niet m'n favoriete werkje en zo gaat het eigenlijk ongemerkt.

Vanmorgen met dochter naar Xenos geweest, ik had in de folder zo'n leuke fotolijst gezien. Dochter viel er ook al op (ze zal wel familie van me zijn ;-)) Ik heb het mezelf cadeau gedaan en dochter heeft van de koop afgezien, ze vond het toch wat te druk voor waar ze het voor hebben wilde. Heb even de foto van de verpakking genomen, ik houd hem voorlopig nog ingepakt, handiger met het verhuizen straks. Ik weet nog niet precies wat ik in de lijstjes wil doen, fotootjes en dan afgedrukt in zwart-wit of sepia, maar wat oude borduurpatroontjes op naturel linnen of borduurstof wat in de thee gezet is, is misschien ook leuk, heb voorlopig nog tijd genoeg om er over na te denken.


2 opmerkingen:

  1. Gezellig samen lekker winkelen, die stoel, heb ik dacht ik bij leen bakker gezien die wil ik ook hebben.
    En wat een grote sokken Marian!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian,

    steken laten vallen als patroon? Wat een geweldige brei stukken, machti mooi zeg, vroeger kreeg je op je kop als dat gebeurde :)

    Ik vindt je fotolijst prachtig!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen