zaterdag 7 november 2009

Belle Epoque

De twee tegelijk sokken met het Belle Epoque motief zijn af. Ik heb over deze sokken lang gedaan, omdat ik ook nog met andere dingen tussendoor bezig ben. De kousen voor dochter zijn al zover klaar dat ik met de hiel kan beginnen, maarrrrrr dan moest ik wel de rondbreinaald van bovenstaande sokken hebben. Het been van de kousen brei ik met rondbreinaald 3 mm. omdat dochter ze erg slobberig wil hebben, de voet moet natuurlijk wel goed passen en die brei ik dan ook met nld. 2,5 mm. en daar heb ik er maar eentje van. Ik vind het nog steeds geweldig dat ik twee sokken tegelijk af hebt, daar kan niets tegenop. Ook heb ik bij deze sokken voor het eerst de teen dichtgemaasd en dat beviel me ook wel, moest wel goed opletten, ik ben zo in de war en dan weet ik niet waar ik gebleven ben, maar dat zal ik in de loop der tijd wel leren, als het zo uitkomt.
Verder is het goed te merken dat het kouder wordt, ook 's avonds en 's nachts in huis. Zo vond ik de katten gisteravond laat, broederlijk samen in de stoel, natuurlijk lekker warm zo tegen elkaar aan.

3 opmerkingen:

  1. Wat vreselijk lief die poesen, je sokken zijn ook heel mooi. En inderdaad geweldig twee tegelijk, dan zijn ze ook echt hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sokken maakte je. Knap hoor, ik doe het je niet na. En dan nog wel twee tegelijk. Wauw. Ach, wat een lief gezicht zo die twee lieverds, samen in de stoel.... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Marian,
    Ik heb ook nog steeds heel veel plezier van je sokken.....lekker warm!
    Deze zijn ook mooi zeg!

    Leuke foto van die twee katten!!

    BeantwoordenVerwijderen