donderdag 26 november 2009

En dan nu de oplossing

van het blogje van gisteren. Dit is het plastic canvas volgeborduurd en aan elkaar gezet en dat wordt dan in onderstaand bril etui geschoven. Had het van de zomer al gebreid, maar het moest nog afgewerkt worden en de rand er om heen gehaakt. Maar wilde het zo nog niet gebruiken vond alleen het breisel niet stevig genoeg. Ik heb maar 1 bril en als daar wat mee gebeurt ben ik behoorlijk kippig. Ik heb hem niet nodig als ik zit te breien en zo en wil deze dus gebruiken voor onderweg. Bijvoorbeeld als ik in het ziekenhuis zit te wachten en dan neem ik altijd een breiwerkje mee, gaat de tijd wat sneller. Maar dan heb ik wel een goed etui nodig waar ik m'n bril zo lang in kan parkeren en dat is dus deze geworden.


2 opmerkingen:

  1. Ahaa, its nice discussion on the topic of this
    post here at this webpage, I have read all that, so now me aalso commenting at this place.


    Check out my webpage: Las Vegas Frigidaire Service

    BeantwoordenVerwijderen