maandag 23 november 2009

Geborduurd tapijtje in wording

Dit is een tapijtje in wording wat ik heel lang geleden geborduurd heb, het is nog niet af, maar ik ben toen in het midden begonnen en met fantasie heb ik dat medaillon kloppend gekregen. Toen ik aan de diverse randen bezig was, kwam ik er achter dat het patroon twee rijen patroonsteken miste. In de lange kant bijvoorbeeld, staat op het plaatje een I vorm, die zit niet in het patroon, wel de uitsteekseltjes maar niet de lange poot. Had er toen zo genoeg van dat ik het in een plastic bakje gedaan heb en daar zat het nog steeds in. Heb het nu te voorschijn gehaald omdat iemand die ik ken, ook aan het tapijtje was begonnen. Denk dat ik het toch maar afmaak, want zoveel hoeft er niet meer aan te gebeuren en dan borduur ik alleen wat in het patroon staan en wat er niet in staat hoef ik ook niet te borduren, het is dan alleen een beetje anders dan op het plaatje.

3 opmerkingen:

  1. Jaaaa....dat ben ik!
    Ik vond het patroon (heb een kopie van een kwart van het tapijt), ooit eens gekregen bij Poppengoet (een poppenhuiswinkeltje in Vlaardingen dat niet meer bestaat).
    Wat een geluk dat jij het hebt!
    Als ik niet meer weet hoe ik verder moet kom ik op de koffie, hahaha.
    Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marian, je hebt van mij een award gekregen. kijk even op mijn blog om hem te kopieëren!

    BeantwoordenVerwijderen