zaterdag 14 november 2009

Huis

Er is weer hard gewerkt in het huis, de kraan die ik in de aanbouw gebruikte is weg, maar de kraan voor de aansluiting van de vaatwasser zit op z'n plek. Ons kan niets meer gebeuren, er is verder nog niet veel af, maar de vaatwasser kan eventueel geplaatst worden :-)
Buiten is de oude waterleiding vervangen voor de nieuwe met de goede diametermaat en alle gleuven, sleuven en gaten zijn dicht gelukkig. Dus het kan gaan vriezen.

Het raam met de geëtste koe zit ook op z'n plek in de keuken, daar is niet makkelijk een foto van te maken, misschien later als het wat triester weer is, hoewel ik daar niet echt op zit te wachten.


Verder heeft schoonzoon de kieren langs de kozijnen van de buitendeur gekit.




Ook weer glad, nu nog die keien verplaatsen.



Dit zag ik ineens aan een boom zitten, net op een paar afvalplaten die ertegen aan staan, misschien hars van die boom, van een beschadiging of zo, weet het niet, maar het ziet er zo ranzig uit.





3 opmerkingen:

  1. Mooie foto,s Marian die laatste is echt een beetje ranzig ik kan het ook niet thuis brengen ( dus laat ik het bij jou)
    er komt nu toch ook wel een beetje schot in
    we leven met je mee
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heleboel gedaan weer, en inderdaad dat ziet er ranzig uit bah bah hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is nie ranzig, is de natuur!!!! (Maar ben toch blij dat het in jouw tuin zit haha). Het ziet er allemaal goed uit Marian. Verbouwen kost nu eenmaal tijd!

    BeantwoordenVerwijderen