donderdag 10 december 2009

Breiseltjes

Bij het lezen van deze blog http://breimonster.blogspot.com/2008_12_01_archive.html zag ik dit boompje, vind het helemaal geweldig. En toen dacht ik, dat ik ook nog aan een adventskalender bezig was, nog steeds niet af. Ben gaan zoeken en ja hoor, gevonden. Heb best wel wat gebreid, maar nog niet alles, is ook best wel veel. Ga nu toch maar verder, hoewel ik dat boompje veel leuker vind. Ben nog aan het zoeken geweest, maar helaas is het patroon niet meer verkrijgbaar.
En dan wordt dit het eindresultaat. Jammer genoeg ben ik in de loop der tijd ook wat bladzijden kwijtgeraakt, dus het patroon van het engeltje en sneeuwpopje heb ik niet meer, maar misschien kom ik dat later nog wel tegen. Voorlopig ben ik nog wel even zoet.

3 opmerkingen:

  1. Ah, leuk! Mocht je de patronen van het engeltje en sneeuwpopje willen hebben, mail maar eventjes, ik denk dat de patronen namelijk wel overeen komen. Ik ga (eindelijk) mijn piek maken vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat een gave advents kalender Marian!!! jij hebt altijd iets byzonders. Ik las dat je de patroontjes al aangeboden kreeg, dus dan komt het vast af.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig lief is dat hè, de mail is al onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen