dinsdag 22 december 2009

IJspegeltjes

Had niet gedacht dat ik dit nog eens een keer zou zien, ijspegels langs de rand van de boot, zien we alleen maar als er zo'n lading sneeuw valt. Ook is goed te zien hoe slecht het keukenraam is. Gelukkig is dit de laatste winter dat we hier wonen, al zal ik m'n uitzicht op het water best wel missen, maar ik krijg er natuurlijk wel erg veel comfort voor terug en daar kan ik soms best wel naar uitkijken.
En dan voor de poppenhuis nieuwsgierigen, dit is m'n wire bender. Ooit via Het Kabinet gekocht.
Weet niet of het nog zo is, maar het stond in de Nationale Hobbygids van Karweipost. Joop was zo vriendelijk om het voor me te bestellen.

1 opmerking:

  1. Mooie pegels Marian, dat is een draad buiger maar had ik al gezegd tegen je. Is ook heel handig hoor.
    Wat is niet handig bij onze hobby hahaah.

    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen