vrijdag 18 december 2009

Poppenhuisswap

Ik had met een poppenhuisvriendin een swapje. Dit heb ik voor haar gemaakt.
Een etagère met antiek zilver

en een gepuncht tapijtje.
En van haar kreeg ik een prachtige gevulde hutkoffer


gevuld met allerlei praktische dingen




en onderin een gebreide plaid (heeft haar moeder gebreid)en een damast tafellaken.
Het verhaal dat ik erbij kreeg is zo:
De hutkoffer is van een ongetrouwde dame, die naar Amerika gaat. De portretjes aan de binnenkant zijn van haar ouders. Ze heeft het tafelzilver en een Fabergè ei meegenomen (waarschijnlijk ongevraagd) om het in Amerika te verkopen. Daar begint ze dan een nieuwe start mee.
(Ben ik niks vergeten Ing ?)



1 opmerking:

  1. Marian wat mooi! Ik kijk mijn ogen uit en zit bijna met mijn neus op het beeldscherm. Genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen