maandag 21 december 2009

Sneeuw

Zondag zei manlief tegen mij dat hij het gek vond dat er geen schaatsers voorbij kwamen, het ijs was toch wel dik genoeg. Ik zei dat het weer er te slecht voor was, hij weer, nou, voor de doorgewinterde schaatsers maakt het niet uit, die schaatsen toch wel. Moet ik voor de eerlijkheid er wel bij vertellen dat hij tv zat te kijken en dan geen zicht op buiten heeft. Nadat ik hem geattendeerd had op het feit dat hij dan maar even naar buiten moest kijken en dat ook deed, moest hij mij toch gelijk geven. Zie bovenstaande foto.
Vanmorgen eerst de loopplank uitgegraven en dat was heel lang geleden dat ik dat gedaan had. Wel leuk zo die bergen sneeuw aan weerskanten. Maar zou dat toch niet vaker willen zoals in Scandinavie en in Amerika en zo zullen er nog wel meer landen zijn, maar deze ken ik van de kerst - en Pippi films. Brrr. die doen dat bijna elke dag. Zal ook wel wennen als je daar woont.

Maar het levert prachtige plaatjes op, voor deze foto ben ik niet eens naar buiten gegaan, zo van uit m'n voordeur genomen. Mooi zo met die schaduw en die prachtige blauwe lucht er boven.

1 opmerking: