maandag 28 december 2009

Ster

De gebreide ster is af, was vergeten foto te nemen, dus nog even gauw gedaan voor de boom de deur uitgaat. Het is een nepperd, maar na jaren van trouwe dienst, begonnen er takken spontaan af te breken, hij ziet er nu heel erg sneu uit, maar op de foto is er niet veel meer van te zien dan dat het boven de ster wel erg kaal is, zo is bijna het hele ondergedeelte van de boom. De snoeren van de lichtjes houden het nog een beetje bij elkaar, dus vanmiddag naar het grof vuil brengen met nog wat andere troep. Ruimt lekker op.

Ben gewoon verder gegaan met het breien van de zakjes voor de adventkalender, ik was er al bang voor, ik had geen rood garen genoeg, vast een bol ergens anders voor gebruikt (bloos, bloos) en niet aan de kalender gedacht. Ik had ook geen wit garen genoeg voor alle zakjes, dus nu de helft rood met witte cijfers en de andere helft wit met rode cijfers. Ik heb inmiddels zakje 19 af, dus nu nog 5 te gaan. Ook heb ik een bewaartas voor alle ornamentjes gebreid, maar die foto houden jullie nog te goed, die moet ik nog afwerken, versieren en I-cord voor breien.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen