dinsdag 26 januari 2010

Bijna een kudde

Zus P. zag het hoesje voor de DS van L. en wilde er ook eentje. Gelukkig vind ik het breien van de hoesjes nog steeds leuk en het was dus echt geen straf voor me. Alleen is het groen van dit hoesje een paar tintjes lichter, van de donkere tint had ik niet genoeg meer. Zal toch eens voorzichtig informeren of er nog meer broers of zussen zijn, kan ik alvast beginnen met het breien van weer eentje ;-) :-). Er ligt hier nog steeds sneeuw, dus weer een fotootje in de sneeuw, zolang dat nog kan.

2 opmerkingen:

  1. Weest niet bang Marian, ik heb nu alleen nog een schoonzoon en dan is de koek op hoor!!!! Maar je bent helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marian wat een lieve kudde schaapjes,is er dan een grote familie? anders maak je de familie toch zelf. Ik vind het schatjes.

    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen