donderdag 28 januari 2010

Nieuwe wolletjes

M'n nieuwe wolletjes van Wolhalla zijn binnen, ik vind de kleuren geweldig. Ben meteen met de Ierse sokken uit het sokkenblad van Verena begonnen, toen ik me bedacht dat ik nog een foto van de wolletjes wilde maken. Ben soms een erg ongeduldig tiepje. Bovenaan liggen 3 bollen voor extra dikke sokken, want de sokken van een paar logjes geleden ben ik al weer kwijt. Een van de buurmannen wandelde er mee naar buiten, hij had ze gepast en wilde ze meteen aanhouden :-). Deze kleuren zijn gelukkig niet zo mannelijk, dus die blijven van mij, als er tenminste geen geïnteresseerde vrouwen langs komen ;-). De blauwe bol is een tweed-achtig garen en ga ik gebruiken om stoere sokken met kabels te breien. De knot is Tausenschon, kleur Teatime en het zijn zulke warme kleuren, vind ze helemaal geweldig. De Regia bollen op de voorgrond vind ik ook zo leuk, zulke gezellige kleurrijke bollen, ben gek op al die kleurtjes.

2 opmerkingen: