donderdag 7 januari 2010

Shaun the sheep

Is een kinderserie op BBC1, heb ik nog nooit gezien, kan ook geen BBC ontvangen.
In de Simply knitting van december j.l. stond een patroon van een hoesje voor een Nintendo DS met Shaun the sheep erop. Een DS heb ik natuurlijk ook niet. Maar vond het hoesje zo leuk dat ik het gebreid heb, gevoerd met een lapje groene velours de panne, een paar houten knopen erop voor de sluiting en nu heb ik een leuk etuitje voor m'n brei-accessoires, stitchmarkers, schaartje en dat soort dingetjes.

4 opmerkingen:

  1. Ik ken Shaun the sheep ook niet, maar ik vind het wel een heel schattig etuitje geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Marian ook ken hem niet mmar nu dus wel het is een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken ik ook niet maar ben wel gek op schaapies Marian. Ben jij helemaal voor ons naar buiten geglibbert :)
    Ik vind hem echt helemaal te gek meid.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhh Marian, hij is geweldig!!!! Ik ken hem dus wel, en lig vaak in een deuk om die mafkezen, hij lijkt ook heel erg goed!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen