donderdag 11 februari 2010

Boek en nieuwe Suzie

Ik heb zo'n prachtig boek gelezen, had hem in twee (lange en late) avonden uit. Echt een aanrader.
Het is ook zo boeiend geschreven. Eerst een hoofdstuk over Sarah en dan een hoofdstuk over Julia, steeds om en om, tot het geleidelijk, verder in het boek, alleen om Julia gaat. De hoofdstukken van Sarah zijn in schuinschrift, dus ook niet verwarrend om te lezen
.
En dan nog even over de nieuwe Suzie,van Lidl wol, van dit bruin heb ik 4 bollen van 50 gram, brei op naalden 9 mm. met vier draden, dus geen idee of ik genoeg heb voor een grote Suzie. Ben begonnen om de handvatten te breien en daarna de bodem, toen de steken aan de zijkanten van de bodem opgenomen op een rondbreinaald en nu kan ik doorbreien tot hij klaar is of de wol op is. Kan ik altijd nog bekijken of ik er een andere kleur bijpak. De stitchmarkers zijn om de zijkanten van de tas aan te geven.


2 opmerkingen:

  1. Dat soort boeken lees ik ook graag, nu ben ik bezig met het boek van Suzanne Jansen, het pauperparadijs. Is ook een heel aardig boek over vroeger. Dingen weer je geen weet van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ken ik nog niet, zal eens op zoek gaan.

    BeantwoordenVerwijderen