maandag 22 februari 2010

Nieuw boek

Ik had het boek van Nicky Epstein al heel lang op m'n verlanglijstje staan en toen toch eindelijk besteld. Vanmorgen werd het gebracht door TNT post.
Er staan zulke leuke plaids in, deze vind ik ook zo mooi, alleen al dat rood vind ik niet zo, maar dat kan makkeljk vervangen worden door wit. De blokken met de plaatjes in rood, de halve blokken aan de rand ook en de rest in wit. Lijkt me prachtig om zo rond kerst op de bank te hebben.

En dan deze, die heet the twelve days for Christmas of zoiets, moet nog ergens de tekst hebben, zoek ik tzt wel op, al denk ik niet dat ik hem ga breien op deze manier, misschien met losse blokken. Ooit, eens ;-)


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend boek Marian, vooral dat eerste plaatje. Smullen gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ziet het er uit, moet je wel wat tijd en geduld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wuaw, wil je zeggen dat die onderste ook gebreid wordt??????
    Wat een werk

    BeantwoordenVerwijderen