zondag 28 februari 2010

Paniek in de tent

Vanmorgen was ik lekker op de diverse blogjes aan het lezen, toen ik manlief hoorde roepen. Mariaaaaaaan, Dopey komt binnen met iets groots. Ik kijk.... is het een levend waterhoentje, gelukkig niet helemaal volwassen, maar toch aardig aan de maat. Aan manlief heb je in zulke momenten niet veel, die is dan alleen maar in paniek. Dus ik meteen alle deuren dicht, dan kan die daar alvast niet naar toe, buitendeur openzetten, voor het geval dat. Speedy kwam ook meehelpen, dus beestje helemaal in paniek. Nu heb ik ooit zo'n stoffer en blik gekocht waar heel veel in kan en als hij rechtop staat zit er een deksel op en als hij ligt, staat hij open, die kwam nu heel goed van pas. Hoentje in paniek in een hoek onder een rieten stoel, dus aan 2 kanten kon hij niet weg, katten aan de derde kant en ik dus aan de vierde kant met m'n stoffer en blik, hij schoot in paniek onder de stoel vandaan zo m'n blik in, ik meteen rechtop en ermee naar buiten. Op de rand van het water losgelaten en hij schoot zo het water op en nam meteen een duik. Ik hoop dat hij het overleeft en dat Dopey niet heeft doorgebeten, jammer genoeg heeft een kat een bacterie in z'n bek, waar gevogelte aan dood gaat. Maar ik neem aan dat het hoentje geen wondje heeft, ik zag tenminste niets, dus zal het wel goed gaan.

De vloerverwarming ligt er ook in in de aanbouw, jammer genoeg komt de cementen vloer pas over 2 weken, de vloerenlegger (heet zo iemand zo?) kan niet eerder.

4 opmerkingen:

  1. Zo wat een spannend verhaal zeg, en handig zo`n stoffer en blik hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een belevenis. Lekker vloerverwarming, wij hebben het in de keuken en in de douche, heerlijk en de vloer is ook snel droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een toestand Marian, ja katten doen rare dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij beleefd toch ook van alles Marian, mannen zijn niet altijd zo nuchter hahaha
    Knap opgelost!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen