zondag 14 maart 2010

Er komt weer schot in

Vanmorgen even in het huis om wat foto's te maken van de voortgang, kijk door het keukenraam, dat kan ik weer omdat de vloer opgehoogd is, zwemmen er een paar zwanen door de tocht.
Even later zwemt er een gans de andere kant op, kan me er toch zo op verheugen, dat dit het dagelijkse uitzicht vanaf het aanrecht wordt.

Verder zijn er weer wat muren en gleuven gegipst, tussen de aanbouw en kantoortje zit een mega dikke muur, dat komt omdat de stenen muur van het huisje zelf zo scheef is, nu zijn de muren tenminste recht, wel gaaf zo'n dikke muur, lijkt wel een kasteelmuur :-)


De pomp voor de verwarming zit nu ook op z'n plek, nog niet aangesloten op alle slangen binnen, maar hij zit vast.



4 opmerkingen:

  1. het schiet op Marian! I kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mijn keueken raam wel zo over de velden zien heerlijk is dat en de avond zon gaat er ook altijd zo mooi onder. Zit jou raam ook op die kant?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaat het lekker Marian en pracht uitzicht heb je.
    Hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen en dat je gauw gesetteld bent in je paradijsje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Johanna

    Nee, ik heb wel de hele morgen en in het begin van de middag daar de zon.

    BeantwoordenVerwijderen