vrijdag 12 maart 2010

Haasje in de tuin

Was van de week in het huis om een thermoskan koffie voor de mannen neer te zetten, toen ik een haasje lekker aan het gras zag knabbelen achter in de tuin. Gelukkig bleef hij zitten, het is niet zo'n beste foto omdat hij door het raam genomen is en ook natuurlijk een stukje dichterbij gehaald met de zoomfunctie.
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk bloeien de sneeuwklokjes, ze zijn nog niet allemaal al open, maar dat is natuurlijk niet erg, genieten we er langer van.

Schoonzoon is hier bezig met het plakken van de randen voor de cementen ondervloer.


En hier ligtie, ben zo blij, niet meer opletten waar je loopt, ook geen grote stappen meer nemen op sommige plaatsen.

En bij deze foto krijgen jullie een leuk verhaaltje ;-).
Voor het leggen van deze vloer was water nodig en de enige kraan die we daar hebben zien jullie midden op de foto, dus aan tuinslang aangesloten.
Toen ze klaar waren, konden ze natuurlijk niet meer over de vloer lopen en de kraan dichtdraaien. En om de druk erop te laten staan vonden ze geen goed idee, je kan nooit weten, stel je voor dat de slang van de kraan afschiet of zoiets. Zijn ze een hele tijd met z'n drieën en een hele lange stok bezig geweest om de kraan dicht te draaien.
Ik krijg dat verhaal te horen onder het eten, dus ik zeg verbaasd: Waarom hebben jullie de hoofdkraan buiten dan niet dichtgedraaid, toch veel makkelijker?
Beginnen ze heel hard te lachen, dus ik meteen : Heb ik iets geks gezegd?
De mannen hadden daar dus helemaal niet aan gedacht.
Wel jammer, had ze graag willen zien tobben met die lange stok, dus mannen zijn ook wel eens Blont. :-)



2 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal van die mannen. Sneeuwklokjes in een glazen bolvaasje staat ook heel erg mooi. Hier willen ze niet al te best groeien maar er staan al een paar 14 geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahhaah Geweldig Marian ik had de mannen graag willen zien net, als jij, bijv. stiekem achter een deur of zo hahaha

    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen