maandag 8 maart 2010

Opruimen

Ik was een beetje de stapel met wat lectuur, reclames en kranten aan het opruimen, toen Dopey op de rand van de bank kwam liggen, je moet natuurlijk wel goed opletten wat er allemaal in huis gebeurt. Maar ja, zo 's avonds lekker in de warmte en na de hele dag buiten geweest te zijn, is het natuurlijk wel moeilijk om je ogen open te houden. Je ligt daar ook niet zo riant en ruim, dus je moet je goed vasthouden. Jammer dat de foto een beetje aan de donkere kant is, maar ik vond hem zo leuk, dat ik hem toch maar plaats. :-)
Verder schiet ik lekker op met de plaid, de eerste hoek is er al, heb wel gemerkt dat het niet eenvoudig is om aan de benodigde kleuren te komen, ben er bijna uit, alleen voor de fazant moet ik nog, dat is zo'n gouden bruinige kleur, heb hem wel dunner gevonden, maar toch niet genomen, ik vind het effect niet mooi, van mazen met dubbele draad. Nog maar goed zoeken en anders toch maar een andere kleur, bewaar dat blok dan maar voor het laatst, heb er nog genoeg te gaan.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk die kat Marian, en dat kleed word prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg die kat wat een plaatje. Die plaid wordt echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Marian zoals Dopey daar uitgevloerd ligt, het is goed rusten na een drukke dag!
    Wat wordt je deken mooi zeg, je gaat als een speer!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen