woensdag 28 april 2010

Aankopen

Ik was vorige week even in de boekhandel en dan kijk ik altijd op de tafel met afgeprijsde en goedkope boeken. En daar zag ik ineens dit. Een boek met 30 verschillende recepten om koekjes te bakken en een uitsteker voor 34 koekjes tegelijk. Het principe lijkt een beetje op de schilderijen van Esscher, ook alles in elkaar passend. Leuk voor straks in december.
En dan ben ik vanmorgen naar de DE-winkel geweest, gezellig samen met m'n zus, en daar heb ik van de gespaarde punten en een bijbetalinkje chocolademelkbekers gekocht.

En ook de bijpassende schaaltjes om de speculaasjes in te doen, die natuurlijk uit onderstaande voorraadpot komen.
Ik ben weer helemaal blij met m'n nieuwe spulletjes, laat straks de kerst maar komen, ik ben er klaar voor :-). Maar eerst een heerlijke lange zomer.



3 opmerkingen:

  1. Leuk idee van die koekjes, kun je vast oefenen.
    Leuk hoor die kopjes en schoteltjes met bus.
    Tegenwoordig kan je volgens mij iedere dag wel speculaas eten. Kun je het vast gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes voor je nieuwe keuken Marian, dat wordt lekker koekjes bakken natuurlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian wat een gaaf choco setje, dat zal vast lekker drinken en heel gezellig met de feestdagen staan.
    Die koekjes uitsteker is ook al zo leuk, één keer indrukken en je hebt een hele bakplaat vol.

    BeantwoordenVerwijderen