vrijdag 2 april 2010

Eitjes

Elk jaar met pasen heb ik dit schaaltje, wat een buurvrouw jaren geleden voor me heeft meegebracht uit Oostenrijk, gevuld met chocolade eitjes en spiegeleitjes van fondant op tafel staan. Maar manlief, die alles zo lekker vind en een echte zoetekauw geworden is, mag vanwege z'n suiker weinig zoetigheid. Ik wil hem ook niet in de verleiding brengen, dus dan maar een paar gebreide eitjes en een spiegeleitje in het schaaltje. Het spiegeleitje is wat groot uitgevallen, dus maar eentje van :-)
Het amandelboompje in de tuin bloeit prachtig naast de narcissen.

Deze narcis vind ik prachtig dat hele zachte geel met dat donkerder gele hart, echt genieten.

In de WC zitten de tegels op de muur, er moet nog gevoegd worden.

De vloertegels zitten er nu ook in, op de foto nog niet allemaal, maar die had ik eerder genomen. Zo schiet het lekker op.




4 opmerkingen:

  1. Mooi Marian, het word echt een paleis!!En wat een top idee gebreide eitjesm ze zien er echt goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Marian het word echt een mooie WC zo
    weer een klein stukje verder geweldig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat schaaltje Marian!!!!! En wat wordt je wc sjiekdelala joh prachtig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen