dinsdag 13 april 2010

Sokkenpech

Ik was lekker aan mijn eerste toe up sok aan het breien, was al voorbij de hiel, wilde hem even passen en toen kwam ik erachter dat ik gekantelde tenen moest hebben om hem aan te kunnen.
Was zo met de spie bezig dat ik niet gelet heb waar de hiel precies moest komen. Op de verkeerde plaats dus, heb het alweer uitgehaald en ga vanavond met frisse moed weer aan de nieuwe spie beginnen.
Moest vanmorgen naar Rotterdan en daar had ik wat wachttijd, dus vanmorgen vroeg een ander wolletje opgezocht en lekker in Rotterdam aan de sokken begonnen voor A. Mocht een "wilde" sok zijn, dus hoop datie wild genoeg is voor haar.

2 opmerkingen:

  1. is niet te hopen dat A. nog wilder wordt als dat ze al is :):):)
    Wat een pech Marian dat je weer opnieuw moest beginnen grggrgr.

    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hou je werk. Zien er wel mooi uit en wild.

    BeantwoordenVerwijderen