vrijdag 16 april 2010

Soms blijft het tegenzitten

Ik heb de toe up sok opnieuw gebreid en toen zag ik dat ik op de plaats waar de hiel en spie eindigen een gaatje heb aan weerskanten van de sok, vervelend maar wel op te lossen denk ik. Ik neem een draadje en dan maas ik dat stukje wel dicht. Dat is dan hoop ik ook onzichtbaar en voel je niet bij het dragen. Maar verder vind ik de sok geweldig. Jammer dat ze niet voor mij zijn, ze zijn niet in mijn maat. Maar het goede nieuws is dat ik 4 bolletjes van dat garen heb. Ben gek op die kleuren.
Waar ik wel mee zit en dat is op bovenstaande foto te zien, dat van het nieuwe bolletje van 50 gr. de kleuren andersom zijn, heb net de teen gebreid en kijk maar, het ingebakken streeppatroon loopt de verkeerde kant op. Dan maar aan de binnenkant van het bolletje beginnen. Raar hè, hebben jullie dat nu ook, als er een ding verkeerd gaat, gaat er meestal ook wel wat anders verkeerd. Maar dit is natuurlijk makkelijk op te lossen, had het alleen niet verwacht. Bedenk me nu ineens, dat ik wel een van de andere bolletjes kan bekijken, misschien is er daar ook een van andersom. :-)

1 opmerking: