woensdag 19 mei 2010

Een paar WIP's en een afje.

De grootste WIP is natuurlijk de GMD, na hem weer eens tegengekomen te zijn op http://borduurblog.blogspot.com/2010/05/kussens.html ging het toch weer kriebelen. Gelukkig had ik de spullen nog niet ingepakt en opgeborgen bij de verhuisspullen (anders kon ik er echt niet meer bijkomen) en ben inmiddels weer een blokje verder, dit keer een eigen blok, want omdat ik gek ben op poppenhuizen moet er natuurlijk een blok met een huisje komen.
De firestarters liggen links, ben al met de spie begonnen, daaronder de saaie sokken voor M. ( het patroon gaat nog wel, doe ik tijdens tv kijken, maar die kleur...... :-o )en daar op het begin van blokje 20 van de GMD en daarnaast het begin van een theemuts. Ik heb weer een paar boeken aangeschaft ( ik moest natuurlijk een paar van m'n boekenbonnen verzilveren), daar maak ik morgen een fotootje van. Van die boeken natuurlijk, van de boekenbonnen hoeft niet. :-)

Gelukkig had ik ook nog een afje, een simpele sok vanaf de teen gebreid met Regia Best of Effects 2.


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat huisje en wat een mooie sokken met die kleurtjes. Firestarter heb ik ook eens ergens opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen