zaterdag 15 mei 2010

Glas

Vanmorgen, na het boodschappen doen, kwam ik bij het huis om de etenswaren voor de lunch vast in de koelkast te doen. Ik zag dat G. bezig was met het WC-raampje en zag dat het verkeerde glas er in zat. Dus ik zeg: G. je hebt het verkeerde glas er in gezet.
G. heel verbaasd kijken en antwoordt: Er zit nog geen glas in.
:-o Tja, ik vond het glas al zo schoon :-)

Hier zit het glas er wel in ;-), de sierlijsten er omheen, alles afgekit en de plinten langs het plafond. Nu nog 48 uur laten drogen en dan kan ik daar met de verfkwast gaan zwaaien en gaatjes dicht plamuren.

Kijk eens, hoe goed de kersen het doen, al haal ik er maar een klein portie vanaf, dan ben ik al gelukkig.
Ook de aalbesjes doen het lekker, al zit er niet zoveel aan, maar dat komt nog, of ik zag ze nog even niet. Ze zitten zo goed tussen de bladeren verstopt.



3 opmerkingen:

  1. leuk marian ook die bessen nog even en dan kan je oogsten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier 3 kersenbomen, voor ze rood zijn hebben de vogels ze er al af, wij hebben nog nooit een kers gegeten.
    Leuk dat verhaal van dat raampje, ik denk dat manlief hier over de rooie zou gaan, ik weet het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie wel of ik er kersen af mag halen,ik gun de vogeltjes ook altijd wel iets. Bij dat raampje was schoonzoon en die is gelukkig gezegend met een groot gevoel voor humor. :-)

    BeantwoordenVerwijderen