zaterdag 22 mei 2010

Kadootje

Dochter was naar een rommelmarkt geweest en vond daar voor mij een verlaat moederdagkadootje. Omdat ik met het andere wiel niet kon spinnen, heeft ze deze voor me gekocht. Er is haar verzekerd dat hij het goed doet. Ik heb even "droog" getrapt en het gaat prima. Vanavond maar eens op m'n gemakkie kijken of het ook met wol gaat.
Toen we gisteren in de kringloop waren. zag dochter een melkbusje wat oorspronkelijk blauw was en bruin geverfd was, niet eens mooi gedaan en ze vond het busje wel leuk, een ander verfje erop en leuk voor in de tuin, dacht ze. Doe maar niet zei ik tegen haar, er liggen er nog 2 bij het huis, een grote en een kleintje met een handgreep. Alleen zijn de deksels er niet meer bij. Ze wilde ze graag hebben en inmiddels zijn ze bij haar aangeland. Ze moeten nog wel schoongeboend worden.

Ook was er dit (opvouwbaar?) flessenrekje, waarschijnlijk vroeger op de camping gebruikt, dat vond ik ook zonde om weg te gooien, dat houd ik zelf, leuk voor op de tuintafel met wat bloemen in de flessen, wanneer het schoongeboend is natuurlijk. Hoop dat het plastic niet gaat scheuren, eerst maar een poosje in warm water met zachte zeep weken.

Schoonzoon is lekker bezig met het tegelen van het klompenhok. Was ook niet helemaal makkelijk, want het liep een beetje schuin af, er zat een verloop van ongeveer 1 cm. in. Dat is nu met de tegellijm opgevangen.



6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtcadeautje Marian, was het zeker waard om ff op te moeten wachten!!!!! Wat wordt het mooi met die tegels!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo, das een mooi kadootje!
    Leuk die melkflessen, met bloemen erin zal het goed staan denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk verwend door Chris Marian, daar zul je wel veel lol mee hebben.
    De flesen zijn gaaf en heel leuk met in elke vaas 1 blom.
    De vloer is ook prachtig en ach wat maakt 1cm uit?:):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van die mannen Marian dat ze zo netjes werken!!
    En leuk die oude spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel.
    Ja, dat is wel fijn dat het zo netjes is, ik hoef het bij wijze van, niet eens na te doen. Ik doe het natuurlijk wel, tenminste als er gevoegd is, anders krijg ik op m'n kop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk werk he dat kringlopen, en ook de spinnewiel super van je dochter en wat wordt het mooi bij jullie. Super!

    BeantwoordenVerwijderen