zondag 9 mei 2010

Klein blundertje

Degenen die me goed kennen weten dat ik 's morgens niet zo scherp ben en dus overal intrap en blunders bega. Gisterochtend was weer zo'n ochtend. Ik was al op tijd in het huis om voor de koffie te zorgen, zet de Senseo aan en vul hem met vers water, laat hem een keer doorlopen met alleen water. En dan is hij klaar voor gebruik. Maar gisteren liet ik hem doorlopen en hij stopte niet. Alles was nat want het bekertje liep flink over. Alles opgeruimd en water bijgevuld en koffie er in en een lekker bakkie, dacht ik. Weer stopte hij niet en je raad het al, alles onder de koffie, dus weer opgeruimd. Het wordt eentoning, weer water bijgevuld en koffie erin, aangezet en erbij gebleven, toen ik genoeg koffie in de beker had, knopje ingedrukt en toen stopte het. G. was wat later, ik had m'n koffie net op, toen hij binnenkwam, begon weer met koffie in het apparaat te doen terwijl ik hem vertelde dat wanneer ik straks weg was en hij koffie wilde, dat hij erop moest letten dat hij het apparaat stopzette omdat dat niet meer vanzelf ging. Inmiddels stond alles weer klaar en wilde ik het knopje voor twee kopjes indrukken en toen begon het me te dagen. Ik heb thuis een PUC staan en daar zit het knopje voor 1 kop koffie rechts en bij de Senseo links, dus ik had steeds op het rechterknopje gedrukt en ja, dan krijg je een flinke plens koffie. Ik wilde dit natuurlijk niet op m'n blog zetten, maar de mannen vonden dat dat wel moest omdat ik ook hun blunder met de kraan erop gezet had. Dus bij deze G. en A. :-)

Gisteravond kwamen de katten ineens helemaal in paniek binnenrennen en ik hoorde ook een vreemd geluid, soort van gesuis. Ik ga buiten kijken en ja leuk, een ballon landde vlakbij. Voor jullie ook een foto. ;-)

3 opmerkingen:

  1. Dat noem je nou een bakkie uilezeik!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och ja wat dom, maar mannen maken ook fouten. Is het een luxe probleem? Komt hier ook voor. Zelf hou ik helemaal niet van senseo dus snap ook nog niet waarom ik hem heb aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahaha Marian dit gebeurd mij ook wel eens hoor.Gelukkig komt het bij iemand anders ook wel eens voor.
    gaaf zo,n lucht balon dicht bij

    BeantwoordenVerwijderen