zondag 27 juni 2010

Geverfd

Niet alleen de wol heb ik geverfd, ook m'n handen en passant even meegenomen. Dat kwam omdat m'n doos met weggooihandschoenen in het huis staat en omdat ik geen zin had om daar naar toe te lopen, dacht ik: Doe het wel even met plastic zakjes. Leg ze klaar, nog open ook, om het daarna helemaal te vergeten en toen ik dacht s...... was ik al te laat. Nu we al aardig naar het einde van de dag op weg zijn, is het wel wat minder geworden, heb natuurlijk al tig keer m'n handen gewassen. Na nog een douche en een haarwasbeurt denk ik dat ze weer normaal van kleur zijn. :-)

In het echie is het niet zo fel (later nog maar eens een fotootje proberen te maken), het is mooi oranje-roze-rood, geinspireerd door de tulpenboom van S., waar ik prachtige foto's van heb gezien.

4 opmerkingen:

  1. Dan ben je nu goed door de wol geverfd zullen we maar zeggen. Het lijkt op het eerste gezicht wel een warme kleur. Is dit je eerste gesponnen wol?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook een heel warme kleur, een stuk zachter dan op de foto.
    M'n allereerste zelfgesponnen wol zit nog op de klossen (volgende week leer ik dat twijnen), dit is dus m'n tweede zelfgesponnen wol, maar wel m'n eerste zelf getwijnde wol, snappie ut nog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi knotje hoor, en roze handen zijn ook wel eens leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit die wol, ben benieuwd wat je er mee gaat doen

    BeantwoordenVerwijderen