dinsdag 8 juni 2010

Hebbedingetjes voor het breiwerk

De beloofde foto van de hebbedingetjes, bovenaan ligt een van de drie kokers, waarin de sokkennaalden gaan om ze te beschermen tijdens het meenemen.
Er onder ligt een diktemeter voor het garen, dat windt je op het houtje en dan het aantal wikkelingen tellen, dan geeft dat ongeveer de dikte van het garen aan, zodat je weet met welke naald je wel of niet moet breien. Het zijn, geloof ik (moet het nog effe opzoeken voor de zekerheid), Amerikaanse maten, dus even opletten.
Verder ben ik met hulp van anderen er uit, bijna iedereen is het er over eens, we eten een poos uit voorraad en vriezer. Moet natuurlijk wel beleg, brood en aardappels kopen, de rest heb ik op voorraad :-) Dus als het meezit en er komen geen onverwachte dingen zoals dierenarts of zo dan kan ik het spinnewiel midden volgende week al halen. :-) :-)

2 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een duur gadget
    Zelf gebruik ik gewoon een tandenborstelopbergdoosje..gaat prima

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ik had eerst het andere verhaal gelezen maar nu begrijp ik dat ze gekocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen