zaterdag 12 juni 2010

Huiswerk - deel 2 en vreemd insect.

Na ettelijke uurtjes kammen, wat niet meeviel, ik kamde steeds de knokkel van m'n linkerwijsvinger mee, niet slim maar het houdt je wel bij de les. :-) , heb ik nu 114 gram schone spinbare, heerlijke fluffy wol over.
En ik zag buiten, een stukje bij de voordeur vandaan (zie trouwens dat m'n stoepje ook weer nodig geboend moet worden) een heel raar insect. Heb voorzichtig een foto genomen, want ik was als de dood dat het ineens mijn kant op ging rennen of springen. Het was zo'n 5 cm. lang en het leek wel of er een kleintje op z'n rug zat. Heb het daarna voorzichtig een beetje verder van de deur vandaan geveegd. Toen ik later ging kijken was het gelukkig weg.

3 opmerkingen:

  1. Getver, wat een eng beest Marian, dan ziet die wol er een stuk beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is je wol prachtig geworden Marian.
    Ik vind het beest ook machtig interressant. heb je het ook opgezocht??????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel.
    Ik heb het opgezocht en er maar een nieuw logje van gemaakt, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen