donderdag 29 juli 2010

Getwijnd en koffiepech

Hè, leuk Su, ik zag dat je ook een van de volgers geworden bent, veel leesplezier hier

Ik heb de wol met een draad blauw getwijnd en ben er tevreden over
Vanaf de bovenkant van de molenhaspel.

Op een cone gewonden en ernaast ligt het bijna lege klosje van het dunne punchgaren. Natuurlijk liggen de draadjes weer op een nieuw duppie. Ben er best wel blij mee ennnnnn....... ik heb nu nog zo'n klos met gekleurde wol en ik weet nog niet helemaal met welke kleur ik die ga twijnen. Heb heel mooi rood, niet zo'n felle kleur of ik heb ook zonnebloemgeel, lijkt me wel fleurig van de winter. Eerst maar de sjaal met het blauwe breien, denk dat ik maar een hele gewone tricotsteek brei, zonder poespas, het garen is denk ik druk genoeg en ik kan dan nog altijd met de andere klos iets anders breien.
Vanmorgen kwam dochter een bakkie doen en de koffiezetter maakte een beetje lawaai, maar hij deed het nog. Vanmiddag wilde ik een bakkie nemen en de koffiezetter zei heel hard Poeffff en ik had geen koffie. Ben meteen in de auto gesprongen en naar de Kijkshop een stad verderop gereden en gauw een nieuwe gekocht. Ik had al eerder m'n oog laten vallen op een Krups en heb nu meteen, zonder na te denken, zo'n koffiemaker gekocht. Ik heb hem natuurlijk vanmiddag uitgetest en de koffie is heerlijk en het apparaat ziet er prachtig uit. Ik heb een donkergrijze genomen, past overal bij.



4 opmerkingen:

  1. Mooi garen is het zo, inderdaad druk genoeg dan valt een patroon niet zo op. Wat een pech met de koffiezetter. De mijne kan het ook zo begeven is 22 jaar oud, op zolder staat al een andere klaar van de rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. graag gedaan,
    wat ga je goed zeg met je spinsels en je gaat zo snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je wolletjes worden steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian,

    Helemaal 'noob' wat blogs betreft... maar vind het erg leuk om de jouwe te lezen.. erg creatief!
    Ik vroeg me af waar jij de punchgaren inkoopt? Woon zelf ook in ZH en kan hier nergens een winkel vinden. Koop jij het online in?

    Misschien wil je me mailen?
    lizzies@live.nl

    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen