vrijdag 9 juli 2010

Gewonnen

Ik win bijna nooit iets, maar dit jaar ben ik toch al een paar keer in de prijzen gevallen.
Bij de staatsloterij had ik twee maanden geleden prijs. Dat betekent niet dat ik miljonair geworden ben, het was ook maar een klein prijsje, zo rond de vijftig euro, maar ben er toch heel blij mee.
Ik had ook meegeraden (dat is al een hele poos geleden, maar moest het nog steeds plaatsen) met de prijsvraag van
raden wat er op een hele vage foto stond. Ik dacht een keuken en dat was goed, dus ik heb de workshop daarvan gewonnen (sorry S. ik heb de foto even van je blog gepikt, maar ik neem aan dat dat wel mag van je :-)) Het is een speelkeukentje voor in het poppenhuis.
En bij de verloting van http://dwaallicht-dromen.blogspot.com/
heb ik Maartje gewonnen, ik vind het zo'n schatje, ze heeft al een plekje in m'n poppenhuis gekregen. Voor de foto staat ze nog even vooraan in de kinderkamer.

3 opmerkingen:

  1. Dit is toch veel leuker dan een miljoen? Schattig. Lutjeboedel wat een grappige naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ze zo snel gearriveerd is, en met deze warmte is ze goed gekleed hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marian je valt lekker in de prijzen joh, is je van harte gegund.
    Vind het ook gaaf dat je Maartje hebt gewonnen het is en bijft een schatje

    BeantwoordenVerwijderen