woensdag 7 juli 2010

Huiswerk klaar

Ik heb m'n huiswerk af en het gaat steeds beter. M'n draad is soms nog een beetje onregelmatig maar wordt al mooi dun met net genoeg twist. Het laatste stukje van m'n draad draaide vanzelf in elkaar en ik ben er heel content mee. Heb het even met een sokkenwolletje gemeten en het ontloopt elkaar niet veel, dus is het te breien met nld 2.5,-3.00 mm. als ik het zo zou houden. Het moet Navajo getwijnd worden, dus zal het wel dikker worden. Ben ook heel benieuwd, hoe de kleuren dan zijn. Ondanks de felle kleurtjes die ik voor het verven had gebruikt, is het nu een bijna antieke kleur. En daar houd ik wel van :-)
Nu het zo'n stuk beter gaat durf ik nu wel aan m'n blauw-groene merino te beginnen.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig jij hebt je huiswerk goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! Mooie kleurtjes en inderdaad een mooi dun draadje. Gelukkig heb je nu genoeg klossen om aan wat nieuws te kunnen beginnen. Ik moet helaas wachten tot ik mijn klossen leeg heb...

    BeantwoordenVerwijderen