dinsdag 13 juli 2010

Kwijt

Van de bol Scheepjes sokkenwol wilde ik een sjaal breien en ik dacht datie Lemon heette, dus ik zoeken op Ravelry, waar ik hem gezien had. Maar niet die sjaal gevonden. Kreeg ineens een helder idee en kijken of ik hem opgeslagen had. Ik heb gelukkig alles redelijk in rubrieken ingedeeld en ik heb hem gevonden. Hij heet alleen Citron. Zat er niet zo ver naast. :-)
Ook heb ik wat van m'n blauwe Merino gesponnen en ik moet zeggen dat het me niet meeviel, het is zo zacht en toch een beetje gladder dan de andere wol die ik gesponnen heb. Soms heb ik nog wat krinkeltjes, maar dat zal na verloop van tijd toch ook wel wat minder gaan worden neem ik aan.

Verder heb ik niet veel gedaan vanwege de tropische temperaturen, maar ik kon het niet helemaal laten en heb de kofferlabels gebreid waar ik in een vorig logje al melding van had gemaakt. Er moet nog een kaartje in de naamlabel, daar moet ik nog een geschikt plaatje voor zoeken.

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor die citron, en met al die krinkeltjes is het wel minder sterk. Maar je leert het wel, het ziet er goed uit verder en dan die kleur, prachtig blauw. Die labels zijn ook mooi, je moet er maar opkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel

    En de wol moet nog getwijnt worden, dus denk dat het wel goed komt, vergeet nog wel eens de draad strak te trekken als ik weer opnieuw met trappen begin. Och, ik denk dan: een beginnersfoutje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Marian dat ziet er prachtig uit! en Lemon of Citron is inderdaad een draadje verschil :):)

    BeantwoordenVerwijderen