dinsdag 20 juli 2010

Sierdraadje

Ik zag dat ik weer nieuwe volgers heb, welkom en veel leesplezier hier.

Na het twijnen van m'n merinowol, had ik op 1 klos, draad over en dat heb ik getwijnd met een draad cotton perle nr. 8, daar had ik nog een aangebroken bolletje van liggen. En nu heb ik een heel mooi dun draadje met een glansje.

Ik had vanmorgen lekker een bak koffie genomen en was aan het roeren, hield ik ineens alleen een stukje van de steel in m'n hand, de rest zat nog in de koffie :-). Hebben jullie ook vast wel eens gehad. Gisteren was ik bij Blokker en zag afgeprijsde DVD's en heb mezelf eens lekker verwend ermee. Toen ik weer thuis kwam en m'n mail nakeek zag ik dat Bol ook afgeprijsde DVD's had. Ik ben gevallen voor de pilot aflevering van Het kleine huis op de prairie en de moviebox van het kleine huis, daar zit echt de allerlaatste aflevering van het kleine huis bij. Dit zijn dus de films/afleveringen die zelden op tv uitgezonden worden, meteen besteld en vandaag in huis gekregen. Ik ben blij dat ik ze nu in mijn bezit heb.





4 opmerkingen:

  1. leuk die dvd's.........heerlijk op de bank hangen als het warm is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inkheart is een fantastische film! Daar ga je zeker veel plezier van hebben!

    En de wol ziet er prachtig uit! Lekker dun! Zover zit ik nog lang niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel.
    De film leek me ook leuk en er zitten ook dikke stukken draad tussen hoor, heb ik een beetje weggestopt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het voor me.... je verbaasde gezicht. Kijkend naar de koffie ;-)) Je draad is prachtig en je DVD's ook. Veel plezier ermee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen