woensdag 28 juli 2010

Spinnen en souvenirs

De kleurrijke lonten heb ik bijna opgesponnen op 2 klossen, maar zit nu weer te twijfelen.
In dit proefbreiwerk heb ik de onderste helft, waar het boordje zit navajo-getwijnd en dat vind ik niet mooi worden, te bruinig. De bovenste helft heb ik met twee draden getwijnd en dat ziet er al heel wat beter uit, maar ik vind dan toch dat het teveel van de kleur verliest en dat vind ik juist zo leuk. Vandaar dat ik zit te twijfelen of ik het zal twijnen met een unikleur wol. Ik heb nog wat effen bollen sokkenwol, denk dat ik daar ook maar een proefje van ga maken en dan kijken hoe dat bevalt.
Vorige week heb ik voor de kat van dochter gezorgd, die was met schoonzoon en vrienden mee op vis- annex kampeervakantie in Frankrijk. Ik kreeg bovenstaande tafelhangers, erg leuk, ik sta graag in de keuken en ben gek op allerlei keukenhulpjes :-).
Ook onderstaand kistje hadden ze voor me meegebracht, ben ik ook heel blij mee, daar kunnen heel wat losse rommeltjes in. In de sierrandjes langs het kistje zijn visjes te zien, zeer toepasselijk vind ik.



3 opmerkingen:

  1. Ik vind de onderst helft van het breiwerk juist mooi, wat rustiger. Leuke hangertjes en die doos met die haan is ook prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gekregen, en je kleurtjes vallen inderdaad een beetje weg. Maar je vind er wel wat op denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja moeilijk is dat he, maar vaak blijven de kleuren wel meer bij elkaar als je navajo twijnt.. maar goed succes met de keuze. De wol is in elk geval erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen