dinsdag 6 juli 2010

Voorjaarskleurtjes

Zo heb ik m'n knotjes geverfd, eerst bollen gewonden (natuurlijk bij de Spinners afgekeken), daarna in een verfbadje in een duizend-dingen-bakje :-) van de Chinees, 1 zakje slammin' strawberry kiwi van Kool-Aid en natuurlijk scheut azijn erbij, bollen er een poosje in laten staan, daarna nieuw verfbadje gemaakt
van 1 zakje lemon-lime, ook van Kool Aid en ook poosje laten staan, daarna bollen goed uitgeknepen, strak ingepakt in plastic folie, 30 min. laten stomen. Af laten koelen.
Daarna weer knotten van gemaakt en goed uitgespoeld. Opgehangen en toen het droog was weer knotjes van gedraaid.
Het zijn leuke voorjaarskleuren geworden. En nu bedenken wat ik er van ga maken.
Ik had een abonnement op de Libelle, maar eigenlijk las ik drie columns en verder eigenlijk niet meer, soms nog even bij de recepten kijken. Was een beetje zonde, dus Libelle opgezegd. Nu wilde ik wel een abonnement op de Spin.off, ben niet zo handig met betalingen naar het buitenland en via Dineke van De Spinners hoorde ik dat ook het via Venne kon.
Gisteren met Venne Colcotton gemaild voor een abonnement. Dat was gelukkig mogelijk en vanmorgen lag hij al in de bus. Alle lof voor Venne en ikke helemaal blij.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes inderdaad, ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWWWWWWWW Marian die groen met rose wol \_________/ schitterend, kleur jij maar lekker verder :)

    BeantwoordenVerwijderen