donderdag 12 augustus 2010

Knotje wol

Dit worden wel erg veel logjes zo achter elkaar in zeer korte tijd, maar was zo nieuwsgierig hoe de lontwol eruit zou komen te zien als ze gesponnen was. In het echt zijn het wat zachtere kleuren en ik ben er heel erg blij mee. Er is niet veel rood meer te zien en het groen zit er wel in, maar lijkt een heel andere kleur. Het is nog mooier dan ik dacht dat het zou worden. Het is een knotje van 46 gram geworden, dus zou genoeg moeten zijn voor 1 sok in mijn maat. Maar eerst de rest maar spinnen, je kan niet weten of de volgende er ook zo uit komt te zien, ik heb graag 2 eendere sokken.
Zo en nu gauw weer aan het gewone werk, want daar ben ik erg mee achter, maar ja, dat heb je er van als je zo nieuwsgierig bent en het werk loopt niet weg, jammer genoeg. ;-)

6 opmerkingen:

  1. Mooi kleur hoor. Hier heb ik kabouters voor het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel bofferd :-) Hier is geen kabouter te bekennen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een heel andere kleur geworden, hihihi het lijkt wel toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes zo bij elkaar! Als de wol gesponnen is ziet het er toch weer heel anders uit he? Ben benieuwd hoe de sokken gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen