dinsdag 10 augustus 2010

Verdeling van de geverfde lontwol

De lontwol heb ik in de lengte in tweeën gedeeld, omdat de kleuren toch niet helemaal goed overeenkomen. De onderkant (veel rood) van het ene deel gelijk gelegd met de bovenkant (veel groen)van het andere deel. Daarna de lont in vieren gedeeld, dus nu heb ik 4 delen van 50 gram om te spinnen en ik denk dat het nu wel aardig overeenkomt.
Ik ben nu het laatste gedeelte van de blauwe merino aan het spinnen en als dat klaar is kan ik aan deze wol beginnen, ooooo wat wil ik graag weten hoe het gaat worden.

2 opmerkingen:

  1. Nou ik ben ook erg benieuwd hoe dit draadje er uiteindelijk uitgaat zien!! Als je dun genoeg spint kun je er zelfs 2 paar sokken van maken!
    Veel spinplezier in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd, het gaat mooi worden, het idee alleen al dat je hetzelf hebt geverfd.

    BeantwoordenVerwijderen