zondag 12 september 2010

Paddestoelen

Naast het voormalige kippenhok groeien de paddestoeltjes welig, ben benieuwd hoeveel groter ze nog worden.
Er is weer hard gegraven en gewerkt voor de leidingen van de boilers, die van uit huis naar de schuur gaan. Ook de oude deuren die als afscheiding voor het kolenhok gebruikt werden zijn hier goed te zien. Ik vind het zoooo jammer dat ze niet hergebruikt kunnen worden, moet er toch nog proberen iets op te vinden. Ik vind ze zo mooi, zie ze in gedachten in effen roomwit. Misschien een kastje maken en daar de deuren inhangen, want ze zijn natuurlijk toen op maat gezaagd voor het kolenhok. Zonde hoor.

Er zijn flinke sleuven gegraven.

Ook heb ik ontdekt, dat het daar heerlijk toeven is met een breiwerkje, lekker in de schaduw van de bomen en aan het water. Wanneer ik strakjes niet meer op de woonark woon, zal ik best wel eens hier te vinden zijn, toch een beetje dat watergevoel.



2 opmerkingen:

  1. Hier groeien ook volop paddestoelen en ja die deurtjes zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer je fotoos Marian, en die paddestoelen is toch een klein soort? Of vergis ik me? Maar die plak kan natuurlijk wel groter worden.

    BeantwoordenVerwijderen